A különböző ügytípusok átfutási idejét a területileg illetékes elosztótársaságok működését szabályozó jogszabályok, valamint a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal határozatai állapítják meg. A fogyasztói megkeresésekre előírt válaszadási időket és azok be nem tartásának következményeit a garantált szolgáltatások rendszere határozza meg. További információkat az egyes szolgáltatók holnapjain talál:
E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. és E.ON Dél-dunántúli Áramhálózati Zrt.: https://www.eon.hu/hu/rolunk/vallalatcsoport/kozlemenyek/szabalyzatok-jogszabalyok/aram/eon-deldunantuliaramhalozati/garantalt-szolgaltatasok.html
Elmű Hálózati Kft.: https://www.eon.hu/pestmegyeihalozat/tarsasagunkrol/minosegi-elkotelezodes/garantalt-szolgaltatasok.html
MVM Émász Áramhálózati Kft.: https://mvmemaszhalozat.hu/tarsasagunkrol/minosegi-elkotelezodes/garantalt-szolgaltatasok
MVM Démász Áramhálózati Kft.: https://mvmhalozat.hu/aram/oldalak/2591
OPUS TITÁSZ Áramhálózati Zrt.: https://www.opustitasz.hu/tarsasagunk/szabalyzatok/garantalt-szolgaltatasok
Az alábbi linken tájékozódhat az Önök fogyasztási helyén illetékes elosztói engedélyesről, kattintson ide!
A nem MVM Csoporthoz tartozó szolgáltatók honlapjain elhelyezett tartalomért felelősséget nem vállalunk.