logo
Hibabejelentés
Hibabejelentés

Előre fizetős mérők

Tájékoztató előre fizetős villamosenergia-fogyasztásmérők feltöltéséről

 

2023. október 1-jétől online ügyfélszolgálati felületünk (www.hazaienergia.hu) új funkcióval bővült, ettől az időponttól a villamosenergiát nem egyetemes szolgáltatás keretében vételező ügyfeleink számára online lehetőséget biztosítunk az előre fizetős mérőik feltöltésére.

KIKET ÉRINT A VÁLTOZÁS?

Az online feltöltési lehetőség bevezetésével párhuzamosan
•    2023. október 1-jétől az OPUS TITÁSZ Zrt. és az MVM Démász Áramhálózati Kft. hálózati engedélyesek,
•    2023. október 15-től az E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. és az E.ON Dél-dunántúli Áramhálózati Zrt., valamint az ELMŰ Hálózati Kft. hálózati engedélyesek
területén vételező felhasználók esetében megszűnt a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül történő feltöltés lehetősége.
Az MVM Émász Áramhálózati Kft. területén lévő ügyfeleink számára 2023. december 31-ig még biztosítjuk a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül az előre fizetős villamosenergia-fogyasztásmérő feltöltésének lehetőségét akként, hogy a feltöltésre változatlanul bankkártyás vagy átutalásos befizetéssel van lehetőség. A feltöltést munkatársainknál tudják elindítani munkanapokon 8 és 16 óra között. A feltöltéshez a feltöltendő mennyiség (kWh) vagy összeg (Ft), az előre fizetős mérőóra gyártási száma vagy STS-azonosítója, valamint e-mail-cím megadása szükséges. 
2024. január 1-jétől az MVM Émász Áramhálózati Kft. területén vételező ügyfeleink számára is megszűnik a telefonon keresztül történő feltöltés lehetősége, ettől az időponttól már ők is csak az online felületen tölthetik fel előre fizetős mérőjüket. 

AZ ONLINE FELTÖLTÉS FELTÉTELEI

Az előre fizetős villamosenergia-fogyasztásmérő feltöltésének feltételei:
•    Naponta egy alkalommal lehetséges feltöltést kezdeményezni.
•    Napi minimális feltöltés mennyisége: 30 kWh/feltöltés 
•    Napi maximális feltöltés mennyisége: 500 kWh/feltöltés 
Az előre fizetős villamosenergia-fogyasztásmérő esetében indokolt a fogyasztásmérőben levő villamosenergia-mennyiséget a mérő kijelzőjén figyelemmel követni és az újabb feltöltést időben elvégezni, főleg akkor, ha bankkártyás befizetés helyett pénzintézeti átutalással kívánják a szolgáltatás ellenértékét kiegyenlíteni.
Feltöltésre kizárólag a lejárt fizetési határidejű számlák teljes körű kiegyenlítése után van lehetőség.

AZ ONLINE FELTÖLTÉS MENETE ÉS FIZETÉSI MÓDOK

Az előre fizetős mérők töltése történhet
1)    regisztráció nélkül azon ügyfeleinknek, akik nem saját szerződéssel rendelkeznek az általuk használt előre fizetős mérőnél,
2)    a felületre történő regisztrációval, amely után minden ügyféladat egyszerűen megtalálható, kiválasztható és a későbbiekben visszakereshető az online rendszerben.
Amennyiben a feltöltésre kerülő mennyiség ellenértékét pénzintézeti átutalással egyenlítik ki, akkor a vásárolt villamosenergia-mennyiségnek (kWh) az előre fizetős mérőre történő feltöltése nem azonnali, a feltöltésre 2 (kettő) banki napon belül kerülhet sor. Az átutalást az Erste Banknál vezetett 11600006-00000000-92541337 bankszámlaszámra, a bizonylatszámra történő hivatkozással lehet megtenni. 
Feltöltést követően a felhasználó bizonylatot (proforma számla) kap, melyen szerepel a vásárolt villamos energia mennyisége és értéke. A vásárlásról utólag kerül kiállításra és megküldésre a kapcsolódó számla.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK

Az előre fizetős mérő meghibásodását a területileg illetékes áramhálózati engedélyes társaságnál kell bejelenteni.
A feltöltéssel kapcsolatos esetleges további kérdésével, problémájával, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
Előre fizetős villamosenergia-fogyasztásmérők telefonos ügyfélszolgálata: +36 1 9222 922
 

A weboldalon cookie fájlokat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A weboldal böngészésével hozzájárul a cookie-k használatához.