2021. január 1-jétől új néven érhetők el az MVM Csoport közműszolgáltatási portfóliójába tartozó társaságok, az NKM márka helyét az MVM vette át, így Magyarország harmadik legnagyobb, kiemelkedően sikeres vállalatcsoportja immár egységes márkanév alatt jelenik meg.
A márkaváltás következtében az egyetemes földgáz- és villamosenergia szolgáltató 4,2 millió ügyfele számára már MVM márkanévvel nyújtja az eddig megszokott, magas színvonalú szolgáltatásokat, legyen szó energiáról, vagy a számos kényelmi szolgáltatásról.
A társaság ügyfelei felé a változások elsősorban az ügyfélszolgálatok, az online ügyfélszolgálat, a számlák, a weboldalak és a mobilapplikációk arculatában jelennek meg. Az új, egységes MVM márka segít abban, hogy az ügyfelek és a köztudat számára átláthatóbbak legyenek a vállalatcsoport tevékenységei, kiemelten a szolgáltatók működése.