Bognár Ádám elmondta, hogy a veszélyhelyzet alatt hozott intézkedések minden esetben a kormányzati előírások szerint történtek, a munkavállalók, fogyasztók személyes biztonságának érdekében vezették be azokat. A koronavírus-járvány más cégekhez hasonlóan az MVM-MVM cégcsoportnál is jelentősen felgyorsította a digitális transzformációt.
Folyamatosan újítjuk meg digitális eszközeinket, melyek segítségével munkatársaink képesek távoli munkavégzésre, fogyasztóink pedig sokkal hatékonyabban végezhetik közművekkel kapcsolatos ügyeik intézését. Munkatársaink számára egyre bővülő digitális eszköztár áll rendelkezésre a távoli munkavégzéshez. Eszközcseréink ütemezetten folynak, ennek során a mobil eszközöket részesítjük előnyben. A csoportban bevezettük a Microsoft Teams és a Cisco Webex megoldásokat, emellett megkezdődött a digitális aláírás bevezetése is – mondta Bognár Ádám.
A lakossági ügyfélszolgálatban tovább bővítjük a telefonos és online kapacitásokat. Az internetes ügyfélszolgálati felületeken új eszközök jelennek meg hamarosan, új weboldal és új mobilalkalmazások, amelyek segítségével a fogyasztók otthonról, kényelmesen intézhetik mérőállás-bejelentésüket (akár fényképpel együtt), befizethetik számláikat, vagy szerződésmódosításokat indíthatnak. Emellett videós ügyfélszolgálati rendszer kialakításán is dolgoznak szakembereink, tovább könnyítve fogyasztóink számára a távoli ügyintézést.
A közmű-infrastruktúra (áram- és gázhálózat) üzemeltetésében szintén nagy biztonságra törekszik a vállalat. A központi felügyeletet, irányítást végző szervezeteket szinte hermetikusan elszigetelik a külvilágtól, biztosítva a távmunkához feltétlenül szükséges áram- és gázhálózati rendszer zavartalan működését.