logo
Hibabejelentés
Hibabejelentés
Hírek

Adategyeztetési kampány versenypiaci ügyfeleinknél

Az MVM Next és az ügyfelek számára egyaránt fontos, hogy a nyilvántartásban aktuális ügyféladatok szerepeljenek. Egyrészt így sokkal gyorsabb az azonosítás az ügyintézés során, másrészt a levelek, tájékoztatók a megfelelő e-mail-címre küldve célba érnek.


Az elkövetkező időszakban e-mailben, sms-ben és telefonon is megkeressük ügyfeleinket az adataik egyeztetése céljából:
Az adatokat Ön is tudja aktualizálni:

  1. online – regisztrációt követően a hazaienergia.hu oldalon, az adatmódosítási menüpontban,
  2. e-mailben – az ertekesites.ugyfelszolgalat@mvm.hu  e-mail-címünkre küldött levélben,
  3. telefonon – ügyfélszolgálatunk 06 80 22 44 22 számán.

A kampánnyal kapcsolatban felmerülő kérdésekre adott válaszaink:

Mi történik, ha nem végzem el az adataim pontosítását?

Ha az MVM Next részére nem állnak rendelkezésre a pontos adatok, ez veszélyezteti a gördülékeny együttműködést.
Az ügyfél jogszabályi kötelezettségének nem tesz eleget, ha nem tájékoztatja a szolgáltatót az adataiban bekövetkezett változásról 15 napon belül. 
Az adatok karbantartásával elkerülhető minden olyan későbbi vitás helyzet, amely a helytelen adatokból adódik.

MVM-es ügyfél vagyok évek óta, miért van szükség az adataim megadására?

Nyilvántartásunkban látjuk az Ön korábban megadott adatait, most csupán arról szeretnénk meggyőződni, hogy naprakészek, hibátlanok-e. Annak érdekében, hogy a szolgáltatókkal kötött szerződéses adatok pontosak legyenek, Önnek jogszabályban előírt kötelessége, hogy a változásokról 15 napon belül tájékoztassa szolgáltatóit. Ezzel elkerülhető minden olyan későbbi vitás helyzet, amely a helytelen adatokból adódik.