Az elkövetkező időszakban e-mailben, sms-ben és telefonon is megkeressük ügyfeleinket az adataik egyeztetése céljából:
Az adatokat Ön is tudja aktualizálni:
- online – regisztrációt követően a hazaienergia.hu oldalon, az adatmódosítási menüpontban,
- e-mailben – az ertekesites.ugyfelszolgalat@mvm.hu e-mail-címünkre küldött levélben,
- telefonon – ügyfélszolgálatunk 06 80 22 44 22 számán.
A kampánnyal kapcsolatban felmerülő kérdésekre adott válaszaink:
Mi történik, ha nem végzem el az adataim pontosítását?
Ha az MVM Next részére nem állnak rendelkezésre a pontos adatok, ez veszélyezteti a gördülékeny együttműködést.
Az ügyfél jogszabályi kötelezettségének nem tesz eleget, ha nem tájékoztatja a szolgáltatót az adataiban bekövetkezett változásról 15 napon belül.
Az adatok karbantartásával elkerülhető minden olyan későbbi vitás helyzet, amely a helytelen adatokból adódik.
MVM-es ügyfél vagyok évek óta, miért van szükség az adataim megadására?
Nyilvántartásunkban látjuk az Ön korábban megadott adatait, most csupán arról szeretnénk meggyőződni, hogy naprakészek, hibátlanok-e. Annak érdekében, hogy a szolgáltatókkal kötött szerződéses adatok pontosak legyenek, Önnek jogszabályban előírt kötelessége, hogy a változásokról 15 napon belül tájékoztassa szolgáltatóit. Ezzel elkerülhető minden olyan későbbi vitás helyzet, amely a helytelen adatokból adódik.